Turizm Yazarları ve Gazetecileri Derneği

Jolly Tur, Şanlıurfa’ya Çağrı Merkezi Kurdu

Jolly Tur, Şanlıurfa’ya çağrı merkezi kurdu. 25 kişilik kadro ile yola çıkan Jolly Tur, işsizlik oranının yüksek olduğu şehirlerden biri olan Şanlıurfa’nın istihdamına katkıda bulundu. Jolly Tur Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Figen Erkan, sosyal sorumluluk olarak nitelendirdikleri bu projeyle Şanlıurfa’nın istihdamına katkıda bulunmaktan ve bölgede turizmin bir meslek alanı olarak benimsenmesinin yolunu açmaktan büyük bir memnuniyet duyduklarının altını çizdi

Türkiye’nin en önemli dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak nitelendirilen CMC ile işbirliği yaparak Şanlıurfa’ya “Çağrı Merkezi” kuran Jolly Tur, bu projesiyle şehre iki yönlü katkı yaptı. İşsizlik oranının yüksek olduğu illerden biri olan “Şanlıurfa’ya Jolly Tur Çağrı Merkezi”ni kuran şirket, 25 kişilik istihdam yarattı. Bu yolla işsizliğin önemli sorunlardan biri olduğu Şanlıurfa’ya sorunun çözümlenmesi açısından katkı yapan şirket, diğer yandan tarihi ve kültürel değerler açısından Türkiye’nin hazinelerinden olan Şanlıurfa’da turizmciliğin bir meslek dalı olarak daha çok benimsenmesinin de önünü açtı.

2016’da yaşanan sıkıntılı sürece rağmen, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu’ya kültür turu düzenlemekten vazgeçmeyip, bölgede başlatılan turizm hareketine destek olmaya devam ettiklerini anımsatan Figen Erkan, “Çağrı Merkezi” projeleriyle bu sürece farklı bir boyut kattıklarını vurguladı.

Diğer yandan Şanlıurfa’nın tıpkı kendi toprakları gibi son derece verimli insan kaynaklarına sahip olduğuna dikkat çeken Erkan, şöyle devam etti:“Jolly Tur olarak tek hedefimiz sadece milyonlarca kişiyi tatile göndermek değil, Türk insanına, Türk gencine turizmi sevdirmek ve bir parçası yapmak.Çağrı Merkezi girişimimiz, bu anlayışımızın bir yansıması. Bu arada bölgedeki 3 aylık eğitim sürecimiz boyunca insan kaynaklarındaki verimliliğin birebir şahidi olduk.

İnsan kaynaklarındaki verimlilik, projemiz ve seçilen şehrin son derece doğru bir karar olduğunu bir kez daha kanıtladı bize. Ayrıca, eğitim süreci boyunca şahit olduklarımız da Şanlıurfa’daki insanların bu tür girişimlere ne denli ihtiyaç duyduğunun bir göstergesi oldu. Çağrı Merkezi’ndeki 25 kişilik kadro, uzmanlarımızın turizm ve müşteri hizmetleri konusunda verdiği eğitimi, adeta verimli topraklara atılmış tohumlar gibi yeşerttiler. Şanlıurfa’da olmak ve Şanlıurfa’ya böyle bir katkı yapmak, bizi onurlandırdığı gibi, bu topraklara ve onun insanlarına olan güvenimizin de bir kanıtıdır.”