Turizm Yazarları ve Gazetecileri Derneği

Zanha Grup, iş ortaklarına değer katıyor

Zanha Grup, iş ortaklığı yaptığı şirketlerin ciddi  artışlar yakalamasını hedefliyor. Zanha Grup Kurucusu Mustafa Ayar, “girişimci-yatırımcı iş ortaklığı” modelinin öncülüğünü yaptıklarını belirterek “2019’u yatırım yılı ilan ettik” diyor.

Yeni nesil “girişimci-yatırımcı iş ortağı” modeli ile farklı sektörlerde 15 yıllık birikime sahip ekipleri olduğunu vurgulayan Ayar açıklamalarını şöyle sürdürdü: “İş ortaklığı yaptığımız şirketlerin üretim ve hizmet kalitesi, markanın bilinirliği, müşteri sayısı, cirosu, pazar payı ve hitap ettiği pazarın büyüklüğü, karlılığı gibi birçok konuda, konusuna göre yüzde 2 bin seviyesinde artışlar gerçekleştirmesini sağlıyoruz.

Bilindiği üzere firma olarak, internet faaliyetleri bulunmayan veya zayıf olan, oysaki internet arenasında doğru strateji ile konumlanmaları durumunda çok başarılı olabilecek farklı sektörlerdeki firmalar ile ortaklıklar kurarak, bu firmaları dijitalleştiren bir platformuz. İş modelimiz, ‘İthalatı nasıl azaltıp, ihracatı artırabiliriz ve bunu yaparken de nasıl değerli markalar oluşturabiliriz’ ana fikri ile doğdu. Geldiğimiz noktada, iyi işler başardığımızı görüyoruz.”

Bu yılı, hazırlık ve doğru alanlara yatırım yapma yılı olarak gördüklerini ifade eden Mustafa Ayar, açıklamalarını şöyle noktaladı: “İş modellerimizi ve ortaklarımızı, ihracat ekseninde konumlandırıyor ve kendilerini bu kulvara hazırlıyoruz. Zanha Grup firması cephesinde 2019 yılını, hazırlık ve doğru alanlara yatırım yapma yılı olarak görüyoruz.”.